Děkujeme za pochopení.
V12á67c80l89a21v 17H61l56a72v88á53č93e81k
Myslíte, že se "NA ČERNO" postavená Blanka někdy otevře?
J25a94k84u36b 65M88i69c86h68á59l63e17k
Tak vzhledem k tomu, že na černo postavená není, tak se nejspíše někdy otevře. Ale pokud se od toho podaří magistrátu dát ruce pryč, pravděpodobně by tam Metrostav vybíral poplatek za průjezd, aby se mu investice vrátila.
J62a52r50o36m68í73r 81H73l18u71b80e48k
Řidiči jsou nejdiskriminovanější a nejzneúživanější skupinou obyvatel u nás. Mají auta, tudíž mají i peníze, proto je třeba je z nich pokud možno co nejvíc vydojit. Spotřební daně a DPH na paliva, úvahy o každoročních STK. Buzeračních opatření za účelem výběru je nespočet. Řidiči jsou snadným a populistickým terčem všelijakých "aktivistů". Jsou nezávislí na státem dotovaných přepravních doktrínách, tudíž disponují určitým dílem svobody. Tomu je třeba co nejtvrději zamezit. Bývalý Sovětský svaz budiž nám vzorem, tam musil mít každý, kdo někam cestoval úřední bumážku. Pro mne je velmi překvapivé, že se tato obrovská skupina obyvatel nedokázala, zatím, spojit proti těmto socialistickým nešvarům a silným hlasem to dát najevo ve volbách. Místo toho jsou mezi sebou rozeštváváni státními institucemi a rozdělováni na "slušné řidiče" a "piráty". 7 miliónů voličů, to je již nějaká síla.
D82a52v73i59d 37M52a38t73ě74j54ů
Minulou stredu jsem se byl osobne podivat na diskusi o cyklogenerelu, ktery pripravuje Praha 10. Neco tak sileneho jsem uz dlouho nezazil. Po hodinove prezentaci fotek, ktere dle prezentatora (nejakeho naprosto uchylneho pumpickare) ukazovaly nebezpeci pro cyklisty (ani na jedne z fotek nebyla zadna krizova nebo nebezpecna situace, ale naopak klidna jizda cyklistu), doslo na diskusi. V te ze strany uradu nezaznelo jedine cislo jako zasani vstup do analyzy, jinymi slovy, Praha 10 nebyla schopna ani na 3 jasne polozene otazky dodat zadne informace o vstupnich udajich pro analyzu. Zaverem se priznali, ze cisla nepotrebuji, a je pro ne smerodatne pouze cislo 7, tedy ze v Praze bude do roku XY jezdit 7% lidi na kole. Toto socialni inzenyrstvi (k tomu se take priznali) prichazi primo z Magistratu a ten o tom nehodla nijak diskutovat. Vzhledem k tomu, ze v Praze dnes pravidelne jezdi 1-2% lidi a studie ukazuji, ze dalsi potencial je naprosto minimalni (relief Prahy, hygiena v destinaci, atd.), je cil Magistratu naprosto zcestny a je tedy treba ty zmetky odsud vykopat. Cim driv, tim lip. V zadnem pripade totiz nereprezentuji vuli prazanu a snazi se je maximalne omezit a udelat z nich ovce. Samozrejme tedy budu volit Svobodne, v tuto chvili asi jedinou stranu se zdravym rozumem.
R69a53d62e48k 95P38r59o38c43h18á27z82k57a
Jejich návrh je ale reálný, alespoň ve světle mého připravovaného projektu. Pracuji na návrhu, který by měl Prahu srovnat do jednotné nivelety s maximálním převýšením do 1 metru. Sice se budou muset zbourat a pak znova postavit všechny domy, ale zato tady bude stejně cyklistů jako v Amsterdamu.
R64a20d30e14k 24P70r29o73c53h23á45z53k22a
Inu, co byste chtěl od levice. Jak slyší slovo "individuální", vidí pravověrný levičák rudě a týká se to i individuální dopravy
R24i20c59h26a31r89d 42P18o82l95á72š29e77k
a to se ještě od jara chystají nové parkovací zóny
- Počet článků 65
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2939x