Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ano, mě se to stalo před pár měsíci na Strakonické. Překročil jsem rychlost naprosto minimálně, tak max. o 12% a šup, už jsem měl v kastlíku (na poště) dopis s tím samým zněním, jak píšete.

Tehdy jsem dokonce přemýšlel, že o tom napíši blog a že vlastně celý systém by mohl být plně automatizován a rozesílat tyto dopisy bez zásahu lidské  ruky.

Krásný zdroj příjmů Magistrátu hl.m. Prahy.

3 0
možnosti
JZ

J33a63n 93Z13e98l34e47n46k54a

15. 12. 2013 19:31

No to víte, musejí vybrat prachy na tunel Blanka a jiné ptákoviny, když jsou na tom teď tak špatně...;-D

3 0
možnosti
VH

Ne dost na tu blbost.

4 4
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2939x
Jsem krajským místopředsedou Strany svobodných občanů v Praze.

Seznam rubrik