Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JB

generál Failure

10. 7. 2012 12:16

si též myslím, že registrace automobilů není zdaleka tak nutná, jak se předkládá. Podle mě by šla velmi zjednodušit (například odstranit povinné technické kontroly) a učinit pohodlnější (registrovat vozidla korespondečně). Obojí tak v mnoha evropských i mimoevropských státech funguje ke spokojenosti, tak proč jen u nás musí být úřední buzerace nadbytek?

0 0
možnosti
AVBP

až vyrostu, budu politikem

10. 7. 2012 12:20
Re: Já

Já jsem ještě neslyšel o evropském státě, kde by nebyly povinné technické prohlídky vozidel, ale třeba se pletu. Ale k pointě člámku - mně totiž připadá, že za chvíli budeme požadovat zrušení dopravních značek s odkazem na to, že stát ušetří.

0 0
možnosti
JB

generál Failure

10. 7. 2012 12:21
Re: Já

V Evropě je buzerace víc zakořeněná, měl jsem na mysli USA.

2 0
možnosti
JK

809.KocuR

18. 7. 2012 12:37
Re: Já

Byl tady jistý experiment. Udělaly se křižovatky bez značek. Platí tam pravidlo přednosti zprava a ono to kupodivu funguje tak, že v celé oblasti ubylo nehod.

http://m.lidovky.cz/domov/clanek.A110628_174518_ln_domov_kim.iln

http://life.ihned.cz/cestovani/c1-28431080-ulice-bez-dopravnich-znacek-nektera-mesta-to-zkousi

0 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2939x
Jsem krajským místopředsedou Strany svobodných občanů v Praze.

Seznam rubrik