Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M21i40r43o32s46l45a11v 11P34r52a36c22h63a52ř 7597621964194

A kdy z Václaváku zmizí ty černošské tlupy ?????

0/0
22.8.2013 22:23

M94i56l89o32s36l80a23v 65H82a83m40ř79í23k 1419533513558

Prosím vás a to jako cykliste maji jezdit na spodni casti Vaclavaku dokolecka, nebo jak si to predstavujete? Ja tedy moc nechapu, k cemu lide zijici v Praze potrebuji tak nutne auta, ale doporucim vam vylet treba do Nizozemi, kde maji kola PREDNOST pred auty. A funguje to! Mozna proto tam neni tolik lidi oplacanych, tlustych a obeznich, jako zde, kde si vozi zadecky v auticku...

+2/−4
16.8.2013 23:52

R74o35m76a21n 50R67y54b19á49r 8762322188259

a kolik dálnic v Severní Koreji jsi to viděl? :-)

+2/−1
15.8.2013 9:11

D90a96v30i55d 91M36a71t88ě14j61ů 2195802627268

Podoba ciste nahodna... 

1. Dalnice NK: http://daniellespencer.com/graphics/projects/axis_of_personality/north_korea/images/500_px/misc/IMG_0209_Empty_Highway_1m1__500.jpg 

2. Spodni cast VN: http://www.tyden.cz/obrazek/201204/4f792bb32fe1b/vaclavske-3-4f797b0741e76_520x347.jpg

0/−1
15.8.2013 12:24
Foto

J53a38n 93R68ů21ž96i84č36k30a 7962542885457

Zelení magoři s mladým Stropnickým v čele řádí i na Praze 3 - rychlost omezit na 30, vyhradit třetinu ulic pro cyklisty...Haj hou.

+5/−3
15.8.2013 8:34

R22a86d14o89s57l66a91v 43K59l67a48u27d79a 5654708734662

Jsem si říkal. Volby na krku a Svobodní nikde. Tak teď první vlaštovka. A nezklamala. Jak dlouho člověk musí přemejšlet, aby z něj vypadla taková volovina? :-) Vy bydlíte na Václaváku, že tam tak stojíte o auta?

+4/−11
15.8.2013 6:56

D40a87v50i83d 64M20a81t62ě95j27ů 2165702987588

Pokud znate vyznam slova "revitalizace" (o coz puvodne nejen na Vaclavaku slo) a aplikujete ho na soucasny stav jeho spodni "revitalizovane" casti, tak pochopite, o cem je v clanku rec. Do te doby bude asi moc tezke s vami zde o tomto tematu diskutovat. Fakta proste nezmenite, s tim se smirte.

+6/−2
15.8.2013 12:08
Foto

Z47d47e36n76ě26k 57P28o33l94á33c36h 7937706545516

Radoslave, Damir má pravdu, jen opomenul ještě jeden dopad zákazu vjezdu aut na Václavské náměstí. Své výstavní skříně - provozovny - tam má řada významných obchodních řetězců. Dříve jejich prostřednictvím realizovaly významný objem tržeb, protože ředitelé či známí lidé prostě pěšky do obchodu nepůjdou, chtějí si přijet autem až před obchod. To dnes padlo a provozovnám v dolní části Václavského náměstí tímto ubyly desítky procent tržeb, což může mít pro některé z nich fatální následky. Na tyhle věci patrně radní nemyslí a jen svými neuváženými populistickými kroky způsobují ne zkliďnování, ale vymírání...

+2/0
17.8.2013 21:51

V41á41c24l62a63v 66D66a47v61i56d 5765319364605

To je zajímavé, že nejdražší obchodní plochy v Praze jsou Na Příkopech a tam auta nesmí cca 30 let. Podle Vás by obchody v pěší zóně musely zkrachovat, zejména pokud se zaměřují na vyšší vrstvy (což některé obchody Na Příkopech ano) a nemovitosti by se musely pěší zónou znehodnotit...

Jak je možné, že je tomu přesně opačně?

0/0
14.9.2013 3:49

M49i85l72a59n 18N11o78v53á88k 6535250471

tady asi někomu vadí, že výjimečně někdo nešíří socansko-bolševické žvásty

+1/0
21.8.2013 13:59

V16á91c26l56a70v 48D36a21v63i85d 5905179454905

"Na rozdíl od řidičů neplatí vysoké spotřební daně a DPH z paliva, silniční daň apod., ze kterých stát staví silniční infrastrukturu."

Takže chodníky by také nemusely být, když chodci neplatí z chůze žádné daně :D

"Rovněž na mnoha místech je cyklostezka opravdu jen pro cyklisty. Zkusil jsem se na jedné z nich na Žizkově projít pěšky v domnění, že je to i pro pěší, a mnohokrát mě málem nějaký šílený cyklista srazil."

Dálnice je také jen pro auta a ne pro cyklisty či chodce.

Na druhé straně, nepopírám, že Hudeček je mimo a cyklodoprava není pro Prahu vhodné řešení.

Jen tak pro srovnání, zabere auto s jedním řidičem 80* méně místa, než autobus s 80 cestujícími? Ne. Asi sem dáte argument, že autobusy jsou dotované. To ano. Jenže dotované jsou kvůli přepravě vybraných skupin cestujících. Kdyby všichni (děti v kočárku, školní děti, senioři, invalidé) platili plné jízdné, DPP by byl téměř soběstačný (uznávám, že je tam stále to téměř). Cestující za plné jízdné v MHD tedy nejezdí na něčí úkor, jak si mám občas příležitost přečíst. Teď počítejte se mnou. Délka kloubového autobusu je 16,5 metru. Na tuto délku, s určitými rozestupy, se vejdou tři auta. Budu k nim vstřícný, takže budu počítat, že v nich sedí 6 lidí. Naopak v autobuse budu počítat jen 40 lidí, protože jsou úseky, kde vozí přes 100 lidí, ale jinde vozí vzduch. Máme tedy 6-7* více lidí na stejném prostoru. Jistě, autobus jede pomaleji, ale i kdyby jel 3*pomaleji, stále je ten zábor menší. Pokud tentýž výpočet uplatníte pro jízdní kola, zjistíte, že jsou, při započítání všech proměnných (rychlost, zvláště do kopce) tím nejhorším řešením, z hlediska prostoru. A prostor, ten ve městě chybí mnohem víc, než peníze na údržbu silnic apod. Tedy preference jiných druhů dopravy, než individuálního automobilismu ano, ale ne cestou cyklostezek.

+4/−1
15.8.2013 3:08

P79a98v74e29l 49P36ř90e71č54e46k 4633436616536

Pojem "individuální automobilismus" je stejně zavádějící jako tvrzení že "německý nacismus je pravicová ideologie". Tady se zapomíná že auto potřebuju nejen k dopravě vlastní osoby (alternativou je MHD a na kole), ale i k přepravě rodiny (alternativou jen MHD, v našich zeměpisných šířkách je zatím neobvyklé přepravovat třeba čtyřčlennou rodinu na kole;-)), pak k zajištění a dosažení příjmu (práce, podnikání, zde alternativa není), k zajištění obživy (alternativou je MHD a síťovka v ruce, kolo možná brašna vzadu, ale pro potřeby rodiny k autu alternativa moc není) Proto MHD: hromadné uspokojení individuálních potřeb, auto: individuální uspokojování hromadných potřeb, kolo: individuální uspokojování individuálních potřeb

+6/−1
15.8.2013 10:40

V71á87c52l69a46v 25D59a73v31i14d 5855379934255

Pane Přečku, nemáte pravdu. Individuální automobilismus je běžně používaný pojem, žádný můj výmysl.

K tomu zajištění obživy, ve smyslu nákupů. V Berlíně 1/2 domácností nevlastní auto. V bohaté zemi, navíc vyrábějící auta pro potřeby celého světa. Jak je to možné, že si i přesto nakoupí? Asi nemají potřebu jezdit na nákupy přes půl Berlína, jako někteří Češi přes půl Prahy. Mj. já chodím na nákup obvykle pěšky, o něco vyšší ceny mi kompenzuje ušetřený čas.

Pokud jde o přepravu rodiny, 4-členná rodina může jet na 4 kolech :D

0/0
14.9.2013 3:46



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.