Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M98i10r98o95s22l92a72v 84P92r14a46c78h27a62ř 7847461814864

A kdy z Václaváku zmizí ty černošské tlupy ?????

0/0
22.8.2013 22:23

M16i85l26o39s76l37a24v 69H55a48m32ř97í90k 1299713493968

Prosím vás a to jako cykliste maji jezdit na spodni casti Vaclavaku dokolecka, nebo jak si to predstavujete? Ja tedy moc nechapu, k cemu lide zijici v Praze potrebuji tak nutne auta, ale doporucim vam vylet treba do Nizozemi, kde maji kola PREDNOST pred auty. A funguje to! Mozna proto tam neni tolik lidi oplacanych, tlustych a obeznich, jako zde, kde si vozi zadecky v auticku...

+2/−4
16.8.2013 23:52

R91o41m45a92n 44R69y88b89á70r 8562352278909

a kolik dálnic v Severní Koreji jsi to viděl? :-)

+2/−1
15.8.2013 9:11

D72a93v39i20d 20M25a89t21ě92j22ů 2785822257458

Podoba ciste nahodna... 

1. Dalnice NK: http://daniellespencer.com/graphics/projects/axis_of_personality/north_korea/images/500_px/misc/IMG_0209_Empty_Highway_1m1__500.jpg 

2. Spodni cast VN: http://www.tyden.cz/obrazek/201204/4f792bb32fe1b/vaclavske-3-4f797b0741e76_520x347.jpg

0/−1
15.8.2013 12:24
Foto

J70a32n 57R96ů56ž28i70č65k73a 7422892235537

Zelení magoři s mladým Stropnickým v čele řádí i na Praze 3 - rychlost omezit na 30, vyhradit třetinu ulic pro cyklisty...Haj hou.

+5/−3
15.8.2013 8:34

R79a46d42o66s34l79a84v 91K96l80a10u55d77a 5194858814262

Jsem si říkal. Volby na krku a Svobodní nikde. Tak teď první vlaštovka. A nezklamala. Jak dlouho člověk musí přemejšlet, aby z něj vypadla taková volovina? :-) Vy bydlíte na Václaváku, že tam tak stojíte o auta?

+4/−11
15.8.2013 6:56

D55a80v50i57d 19M17a54t20ě63j93ů 2425752477218

Pokud znate vyznam slova "revitalizace" (o coz puvodne nejen na Vaclavaku slo) a aplikujete ho na soucasny stav jeho spodni "revitalizovane" casti, tak pochopite, o cem je v clanku rec. Do te doby bude asi moc tezke s vami zde o tomto tematu diskutovat. Fakta proste nezmenite, s tim se smirte.

+6/−2
15.8.2013 12:08
Foto

Z48d53e51n56ě31k 78P68o98l45á82c78h 7457526725156

Radoslave, Damir má pravdu, jen opomenul ještě jeden dopad zákazu vjezdu aut na Václavské náměstí. Své výstavní skříně - provozovny - tam má řada významných obchodních řetězců. Dříve jejich prostřednictvím realizovaly významný objem tržeb, protože ředitelé či známí lidé prostě pěšky do obchodu nepůjdou, chtějí si přijet autem až před obchod. To dnes padlo a provozovnám v dolní části Václavského náměstí tímto ubyly desítky procent tržeb, což může mít pro některé z nich fatální následky. Na tyhle věci patrně radní nemyslí a jen svými neuváženými populistickými kroky způsobují ne zkliďnování, ale vymírání...

+2/0
17.8.2013 21:51

V58á47c70l20a95v 32D13a41v37i33d 5655919194255

To je zajímavé, že nejdražší obchodní plochy v Praze jsou Na Příkopech a tam auta nesmí cca 30 let. Podle Vás by obchody v pěší zóně musely zkrachovat, zejména pokud se zaměřují na vyšší vrstvy (což některé obchody Na Příkopech ano) a nemovitosti by se musely pěší zónou znehodnotit...

Jak je možné, že je tomu přesně opačně?

0/0
14.9.2013 3:49

M72i39l80a42n 85N67o79v39á97k 6465370741

tady asi někomu vadí, že výjimečně někdo nešíří socansko-bolševické žvásty

+1/0
21.8.2013 13:59

V97á58c70l87a20v 70D71a41v28i50d 5685699884725

"Na rozdíl od řidičů neplatí vysoké spotřební daně a DPH z paliva, silniční daň apod., ze kterých stát staví silniční infrastrukturu."

Takže chodníky by také nemusely být, když chodci neplatí z chůze žádné daně :D

"Rovněž na mnoha místech je cyklostezka opravdu jen pro cyklisty. Zkusil jsem se na jedné z nich na Žizkově projít pěšky v domnění, že je to i pro pěší, a mnohokrát mě málem nějaký šílený cyklista srazil."

Dálnice je také jen pro auta a ne pro cyklisty či chodce.

Na druhé straně, nepopírám, že Hudeček je mimo a cyklodoprava není pro Prahu vhodné řešení.

Jen tak pro srovnání, zabere auto s jedním řidičem 80* méně místa, než autobus s 80 cestujícími? Ne. Asi sem dáte argument, že autobusy jsou dotované. To ano. Jenže dotované jsou kvůli přepravě vybraných skupin cestujících. Kdyby všichni (děti v kočárku, školní děti, senioři, invalidé) platili plné jízdné, DPP by byl téměř soběstačný (uznávám, že je tam stále to téměř). Cestující za plné jízdné v MHD tedy nejezdí na něčí úkor, jak si mám občas příležitost přečíst. Teď počítejte se mnou. Délka kloubového autobusu je 16,5 metru. Na tuto délku, s určitými rozestupy, se vejdou tři auta. Budu k nim vstřícný, takže budu počítat, že v nich sedí 6 lidí. Naopak v autobuse budu počítat jen 40 lidí, protože jsou úseky, kde vozí přes 100 lidí, ale jinde vozí vzduch. Máme tedy 6-7* více lidí na stejném prostoru. Jistě, autobus jede pomaleji, ale i kdyby jel 3*pomaleji, stále je ten zábor menší. Pokud tentýž výpočet uplatníte pro jízdní kola, zjistíte, že jsou, při započítání všech proměnných (rychlost, zvláště do kopce) tím nejhorším řešením, z hlediska prostoru. A prostor, ten ve městě chybí mnohem víc, než peníze na údržbu silnic apod. Tedy preference jiných druhů dopravy, než individuálního automobilismu ano, ale ne cestou cyklostezek.

+4/−1
15.8.2013 3:08

P77a43v55e34l 28P46ř40e74č79e89k 4693306796426

Pojem "individuální automobilismus" je stejně zavádějící jako tvrzení že "německý nacismus je pravicová ideologie". Tady se zapomíná že auto potřebuju nejen k dopravě vlastní osoby (alternativou je MHD a na kole), ale i k přepravě rodiny (alternativou jen MHD, v našich zeměpisných šířkách je zatím neobvyklé přepravovat třeba čtyřčlennou rodinu na kole;-)), pak k zajištění a dosažení příjmu (práce, podnikání, zde alternativa není), k zajištění obživy (alternativou je MHD a síťovka v ruce, kolo možná brašna vzadu, ale pro potřeby rodiny k autu alternativa moc není) Proto MHD: hromadné uspokojení individuálních potřeb, auto: individuální uspokojování hromadných potřeb, kolo: individuální uspokojování individuálních potřeb

+6/−1
15.8.2013 10:40

V33á25c61l13a40v 65D34a65v14i62d 5345169304305

Pane Přečku, nemáte pravdu. Individuální automobilismus je běžně používaný pojem, žádný můj výmysl.

K tomu zajištění obživy, ve smyslu nákupů. V Berlíně 1/2 domácností nevlastní auto. V bohaté zemi, navíc vyrábějící auta pro potřeby celého světa. Jak je to možné, že si i přesto nakoupí? Asi nemají potřebu jezdit na nákupy přes půl Berlína, jako někteří Češi přes půl Prahy. Mj. já chodím na nákup obvykle pěšky, o něco vyšší ceny mi kompenzuje ušetřený čas.

Pokud jde o přepravu rodiny, 4-členná rodina může jet na 4 kolech :D

0/0
14.9.2013 3:46



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.