Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A kdy z Václaváku zmizí ty černošské tlupy ?????

0 0
možnosti

Prosím vás a to jako cykliste maji jezdit na spodni casti Vaclavaku dokolecka, nebo jak si to predstavujete? Ja tedy moc nechapu, k cemu lide zijici v Praze potrebuji tak nutne auta, ale doporucim vam vylet treba do Nizozemi, kde maji kola PREDNOST pred auty. A funguje to! Mozna proto tam neni tolik lidi oplacanych, tlustych a obeznich, jako zde, kde si vozi zadecky v auticku...

2 4
možnosti

a kolik dálnic v Severní Koreji jsi to viděl? :-)

2 1
možnosti
Foto

Zelení magoři s mladým Stropnickým v čele řádí i na Praze 3 - rychlost omezit na 30, vyhradit třetinu ulic pro cyklisty...Haj hou.

5 3
možnosti

Jsem si říkal. Volby na krku a Svobodní nikde. Tak teď první vlaštovka. A nezklamala. Jak dlouho člověk musí přemejšlet, aby z něj vypadla taková volovina? :-) Vy bydlíte na Václaváku, že tam tak stojíte o auta?

4 11
možnosti

Pokud znate vyznam slova "revitalizace" (o coz puvodne nejen na Vaclavaku slo) a aplikujete ho na soucasny stav jeho spodni "revitalizovane" casti, tak pochopite, o cem je v clanku rec. Do te doby bude asi moc tezke s vami zde o tomto tematu diskutovat. Fakta proste nezmenite, s tim se smirte.

6 2
možnosti

"Na rozdíl od řidičů neplatí vysoké spotřební daně a DPH z paliva, silniční daň apod., ze kterých stát staví silniční infrastrukturu."

Takže chodníky by také nemusely být, když chodci neplatí z chůze žádné daně :D

"Rovněž na mnoha místech je cyklostezka opravdu jen pro cyklisty. Zkusil jsem se na jedné z nich na Žizkově projít pěšky v domnění, že je to i pro pěší, a mnohokrát mě málem nějaký šílený cyklista srazil."

Dálnice je také jen pro auta a ne pro cyklisty či chodce.

Na druhé straně, nepopírám, že Hudeček je mimo a cyklodoprava není pro Prahu vhodné řešení.

Jen tak pro srovnání, zabere auto s jedním řidičem 80* méně místa, než autobus s 80 cestujícími? Ne. Asi sem dáte argument, že autobusy jsou dotované. To ano. Jenže dotované jsou kvůli přepravě vybraných skupin cestujících. Kdyby všichni (děti v kočárku, školní děti, senioři, invalidé) platili plné jízdné, DPP by byl téměř soběstačný (uznávám, že je tam stále to téměř). Cestující za plné jízdné v MHD tedy nejezdí na něčí úkor, jak si mám občas příležitost přečíst. Teď počítejte se mnou. Délka kloubového autobusu je 16,5 metru. Na tuto délku, s určitými rozestupy, se vejdou tři auta. Budu k nim vstřícný, takže budu počítat, že v nich sedí 6 lidí. Naopak v autobuse budu počítat jen 40 lidí, protože jsou úseky, kde vozí přes 100 lidí, ale jinde vozí vzduch. Máme tedy 6-7* více lidí na stejném prostoru. Jistě, autobus jede pomaleji, ale i kdyby jel 3*pomaleji, stále je ten zábor menší. Pokud tentýž výpočet uplatníte pro jízdní kola, zjistíte, že jsou, při započítání všech proměnných (rychlost, zvláště do kopce) tím nejhorším řešením, z hlediska prostoru. A prostor, ten ve městě chybí mnohem víc, než peníze na údržbu silnic apod. Tedy preference jiných druhů dopravy, než individuálního automobilismu ano, ale ne cestou cyklostezek.

4 1
možnosti

Pojem "individuální automobilismus" je stejně zavádějící jako tvrzení že "německý nacismus je pravicová ideologie". Tady se zapomíná že auto potřebuju nejen k dopravě vlastní osoby (alternativou je MHD a na kole), ale i k přepravě rodiny (alternativou jen MHD, v našich zeměpisných šířkách je zatím neobvyklé přepravovat třeba čtyřčlennou rodinu na kole;-)), pak k zajištění a dosažení příjmu (práce, podnikání, zde alternativa není), k zajištění obživy (alternativou je MHD a síťovka v ruce, kolo možná brašna vzadu, ale pro potřeby rodiny k autu alternativa moc není) Proto MHD: hromadné uspokojení individuálních potřeb, auto: individuální uspokojování hromadných potřeb, kolo: individuální uspokojování individuálních potřeb

6 1
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2939x
Jsem krajským místopředsedou Strany svobodných občanů v Praze.

Seznam rubrik