Děkujeme za pochopení.
V34á69c74l29a80v 97H98l75a83v70á85č92e61k
Myslíte, že se "NA ČERNO" postavená Blanka někdy otevře?
J44a83k82u55b 51M63i48c27h75á96l52e37k
Tak vzhledem k tomu, že na černo postavená není, tak se nejspíše někdy otevře. Ale pokud se od toho podaří magistrátu dát ruce pryč, pravděpodobně by tam Metrostav vybíral poplatek za průjezd, aby se mu investice vrátila.
J39a38r78o25m80í18r 69H57l40u76b20e96k
Řidiči jsou nejdiskriminovanější a nejzneúživanější skupinou obyvatel u nás. Mají auta, tudíž mají i peníze, proto je třeba je z nich pokud možno co nejvíc vydojit. Spotřební daně a DPH na paliva, úvahy o každoročních STK. Buzeračních opatření za účelem výběru je nespočet. Řidiči jsou snadným a populistickým terčem všelijakých "aktivistů". Jsou nezávislí na státem dotovaných přepravních doktrínách, tudíž disponují určitým dílem svobody. Tomu je třeba co nejtvrději zamezit. Bývalý Sovětský svaz budiž nám vzorem, tam musil mít každý, kdo někam cestoval úřední bumážku. Pro mne je velmi překvapivé, že se tato obrovská skupina obyvatel nedokázala, zatím, spojit proti těmto socialistickým nešvarům a silným hlasem to dát najevo ve volbách. Místo toho jsou mezi sebou rozeštváváni státními institucemi a rozdělováni na "slušné řidiče" a "piráty". 7 miliónů voličů, to je již nějaká síla.
D76a48v27i52d 60M73a93t44ě76j20ů
Minulou stredu jsem se byl osobne podivat na diskusi o cyklogenerelu, ktery pripravuje Praha 10. Neco tak sileneho jsem uz dlouho nezazil. Po hodinove prezentaci fotek, ktere dle prezentatora (nejakeho naprosto uchylneho pumpickare) ukazovaly nebezpeci pro cyklisty (ani na jedne z fotek nebyla zadna krizova nebo nebezpecna situace, ale naopak klidna jizda cyklistu), doslo na diskusi. V te ze strany uradu nezaznelo jedine cislo jako zasani vstup do analyzy, jinymi slovy, Praha 10 nebyla schopna ani na 3 jasne polozene otazky dodat zadne informace o vstupnich udajich pro analyzu. Zaverem se priznali, ze cisla nepotrebuji, a je pro ne smerodatne pouze cislo 7, tedy ze v Praze bude do roku XY jezdit 7% lidi na kole. Toto socialni inzenyrstvi (k tomu se take priznali) prichazi primo z Magistratu a ten o tom nehodla nijak diskutovat. Vzhledem k tomu, ze v Praze dnes pravidelne jezdi 1-2% lidi a studie ukazuji, ze dalsi potencial je naprosto minimalni (relief Prahy, hygiena v destinaci, atd.), je cil Magistratu naprosto zcestny a je tedy treba ty zmetky odsud vykopat. Cim driv, tim lip. V zadnem pripade totiz nereprezentuji vuli prazanu a snazi se je maximalne omezit a udelat z nich ovce. Samozrejme tedy budu volit Svobodne, v tuto chvili asi jedinou stranu se zdravym rozumem.
R95a70d61e73k 89P36r52o17c92h76á75z52k68a
Jejich návrh je ale reálný, alespoň ve světle mého připravovaného projektu. Pracuji na návrhu, který by měl Prahu srovnat do jednotné nivelety s maximálním převýšením do 1 metru. Sice se budou muset zbourat a pak znova postavit všechny domy, ale zato tady bude stejně cyklistů jako v Amsterdamu.
R69a95d68e89k 76P32r14o30c67h73á84z77k13a
Inu, co byste chtěl od levice. Jak slyší slovo "individuální", vidí pravověrný levičák rudě a týká se to i individuální dopravy
R13i18c59h28a42r18d 63P16o27l43á14š33e83k
a to se ještě od jara chystají nové parkovací zóny
- Počet článků 65
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2939x