Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M45i75r35o31s85l39a55v 91P45r71a58c28h97a59ř 7977621654444

A kdy z Václaváku zmizí ty černošské tlupy ?????

0/0
22.8.2013 22:23

M98i74l69o83s71l20a92v 50H65a87m33ř53í72k 1579633793708

Prosím vás a to jako cykliste maji jezdit na spodni casti Vaclavaku dokolecka, nebo jak si to predstavujete? Ja tedy moc nechapu, k cemu lide zijici v Praze potrebuji tak nutne auta, ale doporucim vam vylet treba do Nizozemi, kde maji kola PREDNOST pred auty. A funguje to! Mozna proto tam neni tolik lidi oplacanych, tlustych a obeznich, jako zde, kde si vozi zadecky v auticku...

+2/−4
16.8.2013 23:52

R94o41m48a91n 38R73y71b77á59r 8672362548669

a kolik dálnic v Severní Koreji jsi to viděl? :-)

+2/−1
15.8.2013 9:11

D27a19v19i24d 85M34a58t78ě87j12ů 2775222807918

Podoba ciste nahodna... 

1. Dalnice NK: http://daniellespencer.com/graphics/projects/axis_of_personality/north_korea/images/500_px/misc/IMG_0209_Empty_Highway_1m1__500.jpg 

2. Spodni cast VN: http://www.tyden.cz/obrazek/201204/4f792bb32fe1b/vaclavske-3-4f797b0741e76_520x347.jpg

0/−1
15.8.2013 12:24
Foto

J22a73n 75R26ů79ž15i31č33k90a 7872842415487

Zelení magoři s mladým Stropnickým v čele řádí i na Praze 3 - rychlost omezit na 30, vyhradit třetinu ulic pro cyklisty...Haj hou.

+5/−3
15.8.2013 8:34

R24a26d53o10s83l36a78v 62K73l73a84u54d84a 5664888134282

Jsem si říkal. Volby na krku a Svobodní nikde. Tak teď první vlaštovka. A nezklamala. Jak dlouho člověk musí přemejšlet, aby z něj vypadla taková volovina? :-) Vy bydlíte na Václaváku, že tam tak stojíte o auta?

+4/−11
15.8.2013 6:56

D73a25v21i93d 66M56a35t75ě47j68ů 2355782937928

Pokud znate vyznam slova "revitalizace" (o coz puvodne nejen na Vaclavaku slo) a aplikujete ho na soucasny stav jeho spodni "revitalizovane" casti, tak pochopite, o cem je v clanku rec. Do te doby bude asi moc tezke s vami zde o tomto tematu diskutovat. Fakta proste nezmenite, s tim se smirte.

+6/−2
15.8.2013 12:08
Foto

Z85d50e32n98ě34k 37P13o37l35á16c55h 7847726975156

Radoslave, Damir má pravdu, jen opomenul ještě jeden dopad zákazu vjezdu aut na Václavské náměstí. Své výstavní skříně - provozovny - tam má řada významných obchodních řetězců. Dříve jejich prostřednictvím realizovaly významný objem tržeb, protože ředitelé či známí lidé prostě pěšky do obchodu nepůjdou, chtějí si přijet autem až před obchod. To dnes padlo a provozovnám v dolní části Václavského náměstí tímto ubyly desítky procent tržeb, což může mít pro některé z nich fatální následky. Na tyhle věci patrně radní nemyslí a jen svými neuváženými populistickými kroky způsobují ne zkliďnování, ale vymírání...

+2/0
17.8.2013 21:51

V88á19c39l33a40v 59D64a10v54i89d 5745159904655

To je zajímavé, že nejdražší obchodní plochy v Praze jsou Na Příkopech a tam auta nesmí cca 30 let. Podle Vás by obchody v pěší zóně musely zkrachovat, zejména pokud se zaměřují na vyšší vrstvy (což některé obchody Na Příkopech ano) a nemovitosti by se musely pěší zónou znehodnotit...

Jak je možné, že je tomu přesně opačně?

0/0
14.9.2013 3:49

M92i22l51a74n 59N26o81v39á62k 6965720881

tady asi někomu vadí, že výjimečně někdo nešíří socansko-bolševické žvásty

+1/0
21.8.2013 13:59

V52á23c88l76a46v 94D51a17v19i70d 5775499124935

"Na rozdíl od řidičů neplatí vysoké spotřební daně a DPH z paliva, silniční daň apod., ze kterých stát staví silniční infrastrukturu."

Takže chodníky by také nemusely být, když chodci neplatí z chůze žádné daně :D

"Rovněž na mnoha místech je cyklostezka opravdu jen pro cyklisty. Zkusil jsem se na jedné z nich na Žizkově projít pěšky v domnění, že je to i pro pěší, a mnohokrát mě málem nějaký šílený cyklista srazil."

Dálnice je také jen pro auta a ne pro cyklisty či chodce.

Na druhé straně, nepopírám, že Hudeček je mimo a cyklodoprava není pro Prahu vhodné řešení.

Jen tak pro srovnání, zabere auto s jedním řidičem 80* méně místa, než autobus s 80 cestujícími? Ne. Asi sem dáte argument, že autobusy jsou dotované. To ano. Jenže dotované jsou kvůli přepravě vybraných skupin cestujících. Kdyby všichni (děti v kočárku, školní děti, senioři, invalidé) platili plné jízdné, DPP by byl téměř soběstačný (uznávám, že je tam stále to téměř). Cestující za plné jízdné v MHD tedy nejezdí na něčí úkor, jak si mám občas příležitost přečíst. Teď počítejte se mnou. Délka kloubového autobusu je 16,5 metru. Na tuto délku, s určitými rozestupy, se vejdou tři auta. Budu k nim vstřícný, takže budu počítat, že v nich sedí 6 lidí. Naopak v autobuse budu počítat jen 40 lidí, protože jsou úseky, kde vozí přes 100 lidí, ale jinde vozí vzduch. Máme tedy 6-7* více lidí na stejném prostoru. Jistě, autobus jede pomaleji, ale i kdyby jel 3*pomaleji, stále je ten zábor menší. Pokud tentýž výpočet uplatníte pro jízdní kola, zjistíte, že jsou, při započítání všech proměnných (rychlost, zvláště do kopce) tím nejhorším řešením, z hlediska prostoru. A prostor, ten ve městě chybí mnohem víc, než peníze na údržbu silnic apod. Tedy preference jiných druhů dopravy, než individuálního automobilismu ano, ale ne cestou cyklostezek.

+4/−1
15.8.2013 3:08

P79a59v66e15l 22P85ř38e76č19e33k 4263316746346

Pojem "individuální automobilismus" je stejně zavádějící jako tvrzení že "německý nacismus je pravicová ideologie". Tady se zapomíná že auto potřebuju nejen k dopravě vlastní osoby (alternativou je MHD a na kole), ale i k přepravě rodiny (alternativou jen MHD, v našich zeměpisných šířkách je zatím neobvyklé přepravovat třeba čtyřčlennou rodinu na kole;-)), pak k zajištění a dosažení příjmu (práce, podnikání, zde alternativa není), k zajištění obživy (alternativou je MHD a síťovka v ruce, kolo možná brašna vzadu, ale pro potřeby rodiny k autu alternativa moc není) Proto MHD: hromadné uspokojení individuálních potřeb, auto: individuální uspokojování hromadných potřeb, kolo: individuální uspokojování individuálních potřeb

+6/−1
15.8.2013 10:40

V25á45c95l50a56v 93D63a22v92i44d 5295969654875

Pane Přečku, nemáte pravdu. Individuální automobilismus je běžně používaný pojem, žádný můj výmysl.

K tomu zajištění obživy, ve smyslu nákupů. V Berlíně 1/2 domácností nevlastní auto. V bohaté zemi, navíc vyrábějící auta pro potřeby celého světa. Jak je to možné, že si i přesto nakoupí? Asi nemají potřebu jezdit na nákupy přes půl Berlína, jako někteří Češi přes půl Prahy. Mj. já chodím na nákup obvykle pěšky, o něco vyšší ceny mi kompenzuje ušetřený čas.

Pokud jde o přepravu rodiny, 4-členná rodina může jet na 4 kolech :D

0/0
14.9.2013 3:46





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.