Děkujeme za pochopení.
Lesia
Radikalnim automobilistum
Jsme proti radikálním automobilistům, kteří omezují svobodu chodců a tramvají. Byli bychom rádi, kdyby skupiny typu automobilisté nedostávali žádné dotace veřejných rozpočtů na stavby silnic. Chtělí-li svoje jízdy provozovat, nechť si silnice také sami platí. Nebo ať jim přispějí dobrovolní sponzoři.
parnassius
Já jsem na cyklisty přímo vysazený,
ovšem nikoliv jako řidič, ale jako chodec. Nevím, co je to za novou módu, jezdit dopravním prostředkem po chodníku.
Bydlím v ulici, která je opravdu velmi dlouhá a táhlá a navíc je z kopce, nebo chcete-li do kopce. Cca každý druhý cyklista na tom sedí jako vohráblo a jezdí jako vohráblo, i když si zřejmě připadá jako Armstrong nebo Contador, na silnici se bojí a tak kvůli vlastní bezpečnosti ohrožuje jiné. A z toho kopce to fakt valej šusem a asi si neuvědomují, že nemají motor a nejsou dobře slyšet. Naše ulice ústí u řeky na hlavní dopravní tepnu celé čvrtě, kde jezdí tramvaje a také autobusy - zkráceně, je to důležitý přestupní uzel MHD. A co myslíte, sesednou ti intelektuálně nesmělí jedinci z kol a vedou je, nebo se v sedlech proplétají mezi lidmi, kteří se na rohu dvou ulic potkávají na přestupech??
Takže jejich blokády mi přijdou směšné, vzhledem k tomu, že sami mají máslo na hlavě
Emiliano Zapata I
A teď si představ, že všichni ti co jeli na kole,
sednou do auta a pojedou do centra autem. To se to potom pojede, co?
Amoniak II
Re: A teď si představ, že všichni ti co jeli na kole,
Vy jste někdy zažil situaci, kdy by se sešlo několik tisíc řidičů a vyrazili do centra Prahy jen proto, aby mohli blokovat dopravu? Lidé většinou jezdí autem proto, že je to efektivní, ne kvůli nějakému aktivismu.
dva mraky
není autor trochu přecitlivělý?
Když zrekapituluji všechen ten čas pročekaný v autě v zácpách, tak mě horlení proti nějaké cykljízdě připadá dost legrační. Oni navíc mají pravdu, aut je v centru víc než unese.
Vím, že něco vím?
Re: není autor trochu přecitlivělý?
Dám Vám příklad.Autem do servisu 15 min.
Zpět s MHD 55 min.
Do servisu s MHD 53 min.
Ze servisu autem 16 min.
Cena s MHD 62, cena paliva 85 kč.
Martin5.35
To video
Stále větší záhada, netuším proč blokací chtějí dosáhnout toho, abych si oblíbil kolo a navíc při pohledu na ten dav cyklistů mám pocit, že to je ukázková sbírka vyšinutých jedinců. To tomu přesunu na kole fakt nedělají dobrou reklamu.
Martin5.35
Re: To video
A tohle je dobrá hláška://Chceme ukázat, že lidé na kolech neblokují dopravu, ale sami dopravou jsou,../ a na podporu svých slov zablokují magistrálu.
lokutus
Demokracie
Jak tady někdo psal, máme demokracii. Pojďme tedy demokraticky hlasovat.
Denně jen v Praze vyjede zhruba milion lidí autem. Dá se předpokládat, že mají svůj důvod, že se tak rozhodli dobrovolně, tudíž budou hlasovat proti svému omezování.
Pak vyjede každý den v Praze několik tisíc cyklistů. Přesné počty neznám, já osobně jsem za loňský rok na pražských cyklostezkách viděl asi jen deset cyklistů, ale myslím, že několik tisíc je docela dobrý odhad. Není jisté, zda by všichni hlasovali proti omezení řidičů aut, neboť i spousta z nich vlastní auto a čas od času potřebují vyjet.
Každopádně milion proti několika tisícům.
Myslíte, že jsou to složité počty?
lokutus
- ke smazání -
A pak bych navrhoval demokraticky hlasovat, abychom tomu buze*antovi, co tady maže nevinné komentáře, narvali do pr*ele řídítka i se zvonkem a donutili ho celý den místo mazání komentářů svými prde*ními svěrači zvonit.
Wesloun
V Praze
jsou dva dopravní problémy:
1) Nedostavěné obchvaty.
2) Ten cca půlmilion lidí, kteří v Praze nebydlí, ale pracují v ní.
Ani jeden z těch problémů se nevyřeší ani kolem ani MHD. Bohužel.
Astaroth
dfensovske reje
Ale mate to marne, neoddalitelny upadek zapadni civilisace ssebou vezme i jeji automobilismus.
lokutus
Re: dfensovske reje
Něco podobného tvrdil už Marx před stopadesáti lety...
heroforseason
lol
" Cílem akce bylo zablokovat a omezit co největší počet osob, které cestují autem či autobusem nebo tramvají."
"nejradikálnější jedinci"
Vážně?
To byste si měl dávat pozor třeba taky na pražský maratónský běh, nebo pochod proti rakovině - to jsou taky příšerní radikální extrémisté!
Ansgar
Re: lol
A proto se maratón obvykle běhá ve všední den v dopravní špičce a po magistrále, že??!!! Nejste Vy náhodou také alternativně inteligentní? Jo, a abych nezapomněl bejt taky dost kchůl, LOL
martin.p
Je to další skupina lidí nerespektující svobodu ostatních
Každý cyklistický aktivista (nikoliv normální cyklista) si zřejmě myslí, že většina řidičů se autem projíždí jen tak z plezíru a z dlouhé chvíle se kochá okolím. Není mi jasné, proč si jejich jednání necháváme líbit a ještě jim to platíme.
jarinka
Re: Je to další skupina lidí nerespektující svobodu ostatních
Vás v autech je jak kobylek, takže omezujete svobodu jiných velmi důkladně.
- Počet článků 65
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2939x