Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Markýz76

25. 3. 2012 21:06
Ústecká odtahová mafie

Dobrej článek....

Ten řidič měl, ale ve své podstatě štěstí, protože kdyby se mu to stalo v Ústí nad Labem, tak vyplázne 2500 kč za odtah + 300 kč pokutu! Řekl bych, že jsme nejdražší v republice. Jo holt korporace MP+dopravního podniku (má jako vedlejšku odtahovku)+magistrátu.

JInak je tu taky běžné, že MP objíždí vytipovaná místečka, kde se parkuje vzhledem k nedostatku jiné možnosti a odtahují. Škoda, že se zapomnělo na jejich původní poslání. V místech a hodinách, kde to smdí nějakou užitečnou činností jsou velmi zřídka:(

Přiznávám, že mě to sere, protože odtáhli i mě a já pak musel večer jet s malou dcerou sockou, shánět jí hlídání a někoho, kdo mě odveze pro auto, protože jejich parkoviště je v debilně přístupné oblasti a já ho potřeboval (nikomu jsem nepřekážel, prostě jen první na ráně). Jde mi hlavně o princip-že za to chtějí šílené peníze (jsem rád, že jsem se dočetl, že Praha je o 1/2 levnější), že MP díky tomu neplní svůj původní účel a cpeme prachy do kapsy těm ....

0 0
možnosti
L

lokutus

21. 3. 2012 19:31
Zrušit

... a cvičené opice se vrátí ke svým oborům - k elektrice, k pásu, k popelnicím apod.

0 0
možnosti
II

izak__

19. 3. 2012 9:57
Brno - mestapo

Ano mi odtahli auto v Brne, nikomu neprekzelo a neparkoval jsem tam, mel jsem poruchu motoru a neslo s nim jet, na nautral jsem zacouval z kopce ke krajnici a stal sotva 10cm na prechodu, ktery ovsem vedl od nikud nikam, za okno jsem dal trojuhelnik, ze je auto v poruse a prooze bylo 2hod rano, zajel jsem se vyspat ke komosovi a rano tam zajel auto odtahnout, auto uz tam ale nebylo, arogantni vohnout z odtahovky se mi vysmal, za coz doufam jednou dostane pres usta, mimochodem je to korupce, nebot v Brne je to uplatek a auta mu zaplatila EU. V Praze je to tak, ze veskere odtahovky jsou uplacene a jsou to zlocinci, co patri za mrize, urednik trochu prebral a tak by Ptaha musela doplacet, Praha se totiz zavazala k minimalnimu odtahu ! a mestapo krom povinnost vybrat mesicne objem pokut tez jezdi s soukromou odtahovkou a odtahuji i z parkoviste ! pri prekroceni par minut. V Nemecku ani Rakousku jsem se tim nesetkal, v Chorvatsku se dokonce v pozni hodiny parkuje i na zakazu zastaveni.

0 0
možnosti
FO

fialová ovce

15. 3. 2012 19:39
Mně teda auto nikdy neodtáhli,

jestli to nebude tím, že jim k tomu prostě nedám příležitost a jako blbá ovce parkuju jen tam, kde je to povoleno. Poté, co jsem nesčetněkrát viděla nakládání aut bezmozků, kteří pokládají žlutou čáru za barevné oživení nudné šedi vozovky, mi bylo jasné, že tak neurvalé zacházení s mým autíčkem prostě za žádnou cenu nedopustím. A bohorovným bezohledným machrům, kteří si myslí, že zapnou blikačky a ostatní si můžou dát třeba nohu za krk, těm ty problémy s odtahem ze srdce přeju.

2 0
možnosti
O

Osszever

19. 3. 2012 7:17
Re: Mně teda auto nikdy neodtáhli,

Nejste spíš fialová kráva? Já mám dojem, že auto snad ani nemáte, protože jinak byste tohle nezplodila.

1 0
možnosti
K

kiwiisek

15. 3. 2012 14:42
Mě dala MP

pokutu za špatné parkování dva měsíce dopředu8-o

Na místě pro dvě auta zastavil nějaký umělec doprostřed...tak jsem k němu svoje auto nalepil , co to šlo , přesto jsem cca. 25cm přesahoval autem za značku  ,odkud už bylo stání zakázáno..k mému překvapení jsem o půlnoci , kdy jsem měl v práci pauzu na oběd zjistil , že lístek mám za stěračem já a ne ten pitomec , kvůli nemuž jsem neměl jinou možnost zaparkovat...ještě větší překvapení bylo , když na lístku nestálo 1.11. , ale 11.1.;-)

Auto jsem si pro jistotu nafotil a ráno jel na MP k řešení....chlapci se těšili , jak budou cinkat dukáty ,ale předal jsem jim lístek se slovy , že preventivní pokuta je protiprávní a že pokud mě v uvedené datum někde přistihnou , zaplatím bez řečí..a šlo to bez křiku , jen byli překvapení..

0 0
možnosti
MB

mbem

15. 3. 2012 15:32
Re: Mě dala MP

I kdyby se naučili psát datum, nemusí jim to přinést ani dukát. Stačí se dostavit, v souladu se zákonem odmítnout podat vysvětlení a popřát jim hodně štěstí v pátrání po pachateli. ;-D

2 0
možnosti
JH

George.Camomile.blog.idnes.cz

15. 3. 2012 8:32
Tak trochu nechápu, proč, když auto nepřekáží provozu,

by se měly nechat blikat všechny čtyři blinkry a k tomu ještě dávat za sklo své telefonní číslo. Podle mého názoru se "čtyřky" zapínají tehdy, pokud auto opravdu překáží, např. chvíli stojí ve druhém pruhu a lísteček s telefonem se tam dává tehdy, pokud auto například překáží někomu ve výjezdu.

Vím, že je zažitým zvykem nechávat čtyřky blikat hlavně jako zprávu, že "přijdu hned" i když auto nikomu nepřekáží a neohrožuje. A za nesmírný zlozvyk a nešvar považuji, když řidiči i v naprosté temnotě zhasnou předepsané osvětlení vozidla (obrysová světla) a stojící vozidlo za tmy označují pouze čtyřky. Když to vidím a vidím to dost často a dokonce i u policejních vozů, tak marně hledám publikovatelné slovo, kterým bych řidiče označil.

A co se týče řidičova zdůvodnění, že na vině jsou modré zóny, tak ho mohu upozornit, že nejsou. Po 18:00 hod. na nich totiž mohu volně parkovat. Na vině je prostě ten velmi překvapivý a nepochopitelný fakt, že parkovacích míst v centru je méně než aut.

0 0
možnosti
KI

Knize Ignor

19. 3. 2012 2:13
Re: Tak trochu nechápu, proč, když auto nepřekáží provozu,

Ehm, na modre zone lze parkovat od 6 rano do 8 rano. Coz je ponekud jiny cas, nez uvadite.

3 0
možnosti
KN

Karl Novak

15. 3. 2012 8:10
Zrušit !

Ostatně neplní úkoly, pro které byla zřízena.

1 0
možnosti
VN

Viktor N.

15. 3. 2012 5:47
městapo zrušit

z pohledu občana je městapo samozřejmě k ničemu a jen spolu s odtahovou mafií vybírají pro radní další daně. Všude je to stejné…

1 0
možnosti
VN

Viktor N.

15. 3. 2012 5:56
Re: městapo zrušit

před asi dvěma měsíci v Brně odtáhli auto i s malým spícím dítětem. Jeho otec jen zastavil na ulici (za ostatními parkujícími auty) a vyběhl k sobě domů pro něco. No a měl smůlu, že zrovna jely kolem 2 lovící odtahovky i s měšťákama. Tak ho rychle odtáhli (ano, ta minuta jim na to stačila) a hned odtáhli i následující auto pana instalatéra, který tam zrovna parkoval, protože řešil havárii vody.

Měšťáci mezitím parkovali přímo na přechodu pro chodce (samozřejmě bez jakýchkoliv varovných světel či svět. houkačky). Když se na ně sesypali otec i s tím instalatérem a k tomu i místní, kteří na ně řvali, že tady už se nedá kvůli této šikaně ani bydlet, tak stáhli okénko a zbaběle odjeli. Samozřejmě nepřipoutaní — nevím jak jinde, ale v Brně jezdí MP zásadně v autech nepřipásaná, stejně jako jejich kamarádi z odtahové mafie.…

12 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2939x
Jsem krajským místopředsedou Strany svobodných občanů v Praze.

Seznam rubrik