Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

jarda

19. 11. 2011 11:57
ZRUŠME OBČANY S DEBILNÍMI NÁPADY!

Chcete vyloučit  občany aby se vůbec dostali na druhou stranu ulice? A co dát u přechodu pro chodce značku STOP ?

Chodí tento "myslitel" vůbec někdy pěšky? :-/RvRvRv

2 0
možnosti
G

Gotrong

21. 11. 2011 17:38
Re: ZRUŠME OBČANY S DEBILNÍMI NÁPADY!

celej život od nějakých sedmi let přecházím hlavní výpadovku kde není žádný přechod a nikdy se mi nic nestalo... udělejte ho tam a co bude..? Spousta lidí co vletí pod jedoucí auto "protože mají přednost". A co Vaše děti? Rozhlížejí se před přecházením, nebo "mají přednost" a jdou? Zkuste se na věci dívat z obou stran, není jen "oni chtějí zrušit přechody = buzerace chodců"...

0 0
možnosti
RG

darmo

19. 11. 2011 11:55
Lidi

Všechno je o lidech a vzájemné toleranci. Celý ten předpis je pro chodce ostuda. Udělal z nich nesvéprávné jedince, kteří se nechávají přejet na přechodu a musí je chránit zákon. Ale zákon vztahy mezi lidmi nikdy nevyřeší, ale v důsledku naopak vyhrotí.

0 0
možnosti
EC

El ChupaNibre

19. 11. 2011 11:13
Každý chodec by měl povinně alespoň občas projet...

...nějaké větší město jako řidič. Pak by si raději desetkrát rozmyslel, než bez rozmyslu skočí pod auto na přechodu. Od té doby, co sám řídím, tak jsem jako chodec o dost opatrnější.

3 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

19. 11. 2011 11:19
Re: Každý chodec by měl povinně alespoň občas projet...

A každý řidič by si měl projít město pěšky, aby poznal, jaké to je čekat u přechodu, až ho někdo milostivě pustí (obvykle poslední auto z kolony asi 15 aut). :-P

0 0
možnosti
PJ

PájaZítra

19. 11. 2011 11:05
energie je kinetická

s měkkým "i"!

1 0
možnosti
VK

vlkys

19. 11. 2011 11:15
Re: energie je kinetická

Ona ta energie nejspíše kyne...

0 0
možnosti
JH

mMANGO

19. 11. 2011 10:56
?

nechápu, kde se tady vzalo tolik diletantů a hňupů, uvědomujete si,že ve vyhlášce není o přednosti chodce na přechodu ani slovo ?

0 0
možnosti
AT

pája_

19. 11. 2011 12:30
Re: ?

ono je to formulované trošku jinak, předností se to nazývá mezi lidmi zkráceně a prakticky o přednost jde

0 0
možnosti
ZZ

Sidonie_11

19. 11. 2011 10:51
Á, řidič promluvil!

:-P Uvědomte si, vážený pane, že ti lidi kolikrát "skáčou" pod auto proto, že je NIKDO z těch strašně moc spěchajících řidičů prostě nepustí! A když čumákujete u přechodu, s jednou nohou v silnici, 5 minut a kolem vás si to vesele profrčí i FÍZLI (!!!!!), tak je to asi k zamyšlení se, ne? ;-€ Semafory se všude stavět nedají (nemluvě o tom, že kousek od mého bydliště je semafor, na který řidič vyjíždějící z vedlejší vůbec nevidí!), u nás ve městě je málem averze malovat i nové přechody. Zkuste si někdy sám projít nějaké středně velké město pěšky a uvidíte, kolik řidičů vám dá přednost na přechodu a kolik kolem Vás profrčí bez ohledu na to, že máte jednu nohu nakročenou do silnice, aby bylo jasně vidět, že ten přechod doopravdy máte v úmyslu použít!!! A mnohé řidiče "netankuje" ani semafor... :-/

2 0
možnosti
EC

El ChupaNibre

19. 11. 2011 11:09
Re: Á, řidič promluvil!

Jo, jo, já taky občas skáču před auta, respektive si nakročím do silnice, ale jen tak, abych mohl včas uskočit, kdyby řidič nezastavil. Ale z pozice řidiče považuji skákající chodce za sebevrahy - já jako řidič se zrovna můžu koukat na rychloměr, sledovat auta přijíždějící z vedlejší silnice, sledovat GPS navigaci nebo se třeba zrovna ohnat po vose, která mi vlétla do auta = chodce, který mi náhle skočí pod kola prostě přejedu, protože si ho včas nevšimnu. O chodcích přebíhajících špatně osvětlený přechod v noci v tmavém oblečení ani nemluvě, zvlášť když mě v protisměru oslňuje další auto = chodec je takřka neviditelný.

0 0
možnosti
K

kikinka

19. 11. 2011 10:51
Už po přečtení názvu Vašeho příspěvku

mi bylo jasné, že jste ze SSO. Na takováto řešení mají "patent" a je to, kromě pana Matěky, další z důvodů, proč již nejsem součástí této strany.

1 0
možnosti
P

petr____22

19. 11. 2011 10:27
Prednost chodce ma smyl

Zruseni prednosti chodce je nesmysl - na spouste mist by nebylo mozne prejit vubec, protoze auta jedou tak tesne za sebou, ze by pred chodcem proste nikdo nezastavil - tudiz chode by jen smutne stal u prechodu a koukal. Je zajimave, ze treba v severskych statech to jde - jakmile se chodec ukaze u prechodu, auta v obou smerech stoji. U nas je to nervy drasajici souboj mezi "jestli ten pitomec v aute jeste zastavi" a "jestli mi tam ten pitomec na prechodu zase skoci".

3 0
možnosti
PK

Ccecil

19. 11. 2011 10:38
Re: Prednost chodce ma smyl

Naneštěstí jsou místa, kde je to momentálně právě opačně. Například trousící se studenti z menzy po jednom, vždy tak, aby auto nemohlo projet a to klidně 20 minut v kuse. Kdyby řidiči si sem tam to projetí vysloveně nevynutili, zkolabovala by úplně doprava. Navíc mnozí chodci si myslí, že mají přednost nejen na přechodu, alůe i +/- 5 m okolo a postačuje, že na ten přechod zhruba míří...

0 0
možnosti
G

Gotrong

19. 11. 2011 10:23
stačí selský rozum

Pročetl jsem velký kus diskuze a jako jediný rozumný argument jsem našel nevidomé chodce. Ano, nevidomých chodců bych se taky zastal, ale 1) je jich sakra málo a kvůli tomu dělat privilegium pro vidomé mi přijde jako nesmysl 2) SLUŠNÝ řidič toho nevidomého pustí i mimo přechod zatímco dobytek na přechodu nepustí ani slepce... A jako největší argument...? Jsem řidič, jsem i chodec... A na přechodu se VŽDYCKY rozhlížím a snažím se dávat řidičům přednost nejen protože se mi může něco stát, ale i proto, že brždění a následný rozjezd žere benzín a brzdy a tudíž znečišťuje prostředí a stojí řidiče peníze... Z čistě lidského pohledu "mě jako chodce to čekání stojí mnohem míň než toho řidiče"... a pro ty co mi napíšou "ale to byste se taky nemusel dočkat.." - Ve městech jsou semafory a na menších městech není zase takový provoz aby se nedalo v klidu přejít... Já celý život přecházel jednu ze tří výpadovek z města, kde byl provoz jako prase a žádný přechod, a vždycky se dalo přejít...

0 0
možnosti
AT

pája_

19. 11. 2011 12:33
Re: stačí selský rozum

bych se rád zeptal řidičů jestli také myslí na ekologii, když oroštují svůj naleštěný vůz ve snaze předjet trestuhodně pomalého důchodce.

P.S.: článek i diskuze na 3 věci .....

1 0
možnosti
2

20/40

19. 11. 2011 10:18
....

Jenom jsem přečetl titulek a už mi bylo jasné že jste z SSO...

1 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2939x
Jsem krajským místopředsedou Strany svobodných občanů v Praze.

Seznam rubrik