Děkujeme za pochopení.
pavel kula
A nejlepší je přecházet na červenou.
Každou chvíli totiž čtu, že auto srazilo chodce, který přecházel na zelenou, ale ještě jsem snad neslyšel, že by přejelo chodce když přecházel na červenou. On si dává nějak větší pozor, nebo co ?
Jerry7650
A co to udělat obráceně
Ve městech a obcích bude platit absolutní přednost chodcům a za nehodu bude moct vždy řidič a je jedno, jestli mu tam někdo vběhne...
Prostě jedu ve městě a ve městě žijí lidi, takže když na krajnici stojí auto, přes které nevidím, nepojedu 50, ani 40, ale prostě 30 nebo 20... A nebo v MHD...
PS: Nejsem zelený, žiju v Brně, nemám šalinkartu a pohybuju se zásadně autem... Já jen abych předešel některým komentářům.
Nadnesený
Re: A co to udělat obráceně
Vy jste asi nějaký ekoterorista z nějaké zaprděné vesnice, co si léčí svůj komplex, že na auto nikdy nevydělal, že? Jen skromný odhad
ironstat
prostě blázen
běžte raději pravicově smýšlet do země, kam jménem patříte
PrezdivkaJizExistuje
Mesto patri autum?
Jsou prechody pro chodce casteji na dalnici, na silnich mimo mesto nebo ve mestech? Asi ve mestech, tak je treba si polozit otazku, zda jsou mesta urcena primarne pro to, aby v nem zili lide nebo aby v nem jezdila auta. Situace s auty se neustale zhorsuje a kdyz vidim vyusteni Blanky kousek od hradu, mam pocit, ze Praha je urcena asi vazne hlavne pro pohyb aut. Nicmene doufam, ze nechceme docilit toho co je v Americe, ze bude presun po meste mozny pouze autem a jiz ne pesky. Vas navrh tomu nahrava.
radegast45
Re: Mesto patri autum?
...jenom myslim, ze prave v Americe je ten chodec absolutni kral! Jak radi tam policajti delaji hon na ridice, kteri nezastavi pred prechodem, kdyz chodec treba jenom premysli, jestli na druhou stranu pujde.
Dark5
Jak tohle muzete vubec napsat???
Hlavne ve mestech by meli byt omezovani ridici na ukor chodcu. V takovy Praze si minimalne polovina lidi jen veze tu svoji tlustou zadnici, aby nemuseli udelat par kroku nebo jet sockou. Moje zkusenost je takova, ze minimalne v polovine pripadu ridic u prechodu nezastavi, i kdyz me vidi hodne z dalky. V zapadni Evrope se tohle stane spis tak jednou z 10-ti pripadu a casto vam daji prednost, i kdyz jdete mimo prechod.
Chyba je temer vzdy na strane ridice a nic mu nebrani si pred prechodem trochu pribrzdit, kdyz vidi, ze tam jsou lide.
Kuzma_Kuzmovic
:)
Nejradši mám starší lidi, kteří se zastaví u přechodu, buď se dívají na druhou stranu a nebo se mezi sebou baví.
radegast45
Inu cesky Balkan. Vyplody ceskeho pseudokapitalismu !
Vsude v civilizovanem svete prechody funguji bez problemu, lide se drzi zasadou, ze vsichni jsou chodci, jen nekteri ridi auta! Myslim, ze to by melo byt to zakladni pravidlo. V Praze u ND me skoro zrazilo auto na prechodu, ridic mi vynadal, ze prej nemuzu byt mistni, a policajt, ktery prechod hlidal-zacinal skolni rok- se radeji otocil, kdyz zaskripaly brzdy. Vsude jinde by dostal dost velkou pokutu, u nas radeji breci, ze nemaji na vyplaty pro policajty!
krllo
V Hradci Králové dnes řidič zabil malé dítě na CHODNÍKU a další těžce zranil !
josefbad
Re: V Hradci Králové dnes řidič zabil malé dítě na CHODNÍKU a další těžce zranil !
zrusme chodniky. V USA je nemaji a tak se nemuze stat, ze by nekdo nekoho na chodniku prejel.
josefbad
lokalni paradox
Spise me prekvapuje tento paradox. O Prazacich se rika, ze jezdi jako prasata. Protoze jezdi vic svizne a agresivneji. ALE! V praze vam zastavi u prechodu 2/3 aut. Na malych mestech skoro nikdo. Jaky to paradox!
Co se tyka argumentu pana blogera: zrusme prednost, protoze prechody jsou ve spatnem stavu. To muze rici jen uplne tululum, protoze ve spatnem stavu je temer vse, co souvisi s pozemnimi komunikacemi. Zrusime tedy dopravu po silnicich? IMHO po D1 by se podle tohoto argumentu uz davno nemelo jezdit.
Mimochodem: pri padesatce (ktera je ve meste) je draha zastaveni (tj. reakcni draha a brazdna draha) na suchu 28 metru, na mokru 33 metru. Je to moc?
Ze by autor chtel vsude vybudovat nadchody/podchody? Ale spatne se pohybujici duchodci tam stejne NEPUJDOU!
- Počet článků 65
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2939x