- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejen, že nám tím dopravní podnik říká, že vybere méně peněz na jízdenkách a tedy bude pravděpodobně potřebovat větší dotace od města (z našich daní), ale proč nakupuje billboardovou reklamu? Nenacházím pro to jediné logické vysvětlení. Napadá mě pouze možnost, že se snad dopravní podnik snaží vytvořit iluzi konkurence a proto nakupuje billboardy, aby zapadl mezi ostatní komerční subjekty a jejich reklamu, či se opravdu magistrát prostřednictvím dopravního podniku směje svým občanům? Proč na sebe chtějí upozorňovat reklamou, prakticky z peněz daňových poplatníků, když v Praze neexistuje konkurence dopravnímu podniku?
Nejsem uživatelem pražské MHD, ale přesto i z mých daní putují prostředky na dotace na provoz dopravního podniku. Náklad na jednu jízdenku vychází po rozpočítání dotací dopravnímu podniku na 80Kč. Přesto dopravní podnik zavede 1. července další zvýhodnění jízdného pro určité skupiny cestujících na úkor ostatních cestujících a především na úkor všech občanů, z jejichž daní půjde zase větší část dopravnímu podniku.
Hlavně, že nám to ale dopravní podnik sdělil v placené inzerci.
předchozí | 1 2 3 4 | další |