Děkujeme za pochopení.
V19á76c40l63a45v 42H89l92a12v26á65č30e56k
Myslíte, že se "NA ČERNO" postavená Blanka někdy otevře?
J28a72k55u37b 75M12i52c33h85á62l21e58k
Tak vzhledem k tomu, že na černo postavená není, tak se nejspíše někdy otevře. Ale pokud se od toho podaří magistrátu dát ruce pryč, pravděpodobně by tam Metrostav vybíral poplatek za průjezd, aby se mu investice vrátila.
J30a12r13o42m17í66r 75H40l30u51b87e16k
Řidiči jsou nejdiskriminovanější a nejzneúživanější skupinou obyvatel u nás. Mají auta, tudíž mají i peníze, proto je třeba je z nich pokud možno co nejvíc vydojit. Spotřební daně a DPH na paliva, úvahy o každoročních STK. Buzeračních opatření za účelem výběru je nespočet. Řidiči jsou snadným a populistickým terčem všelijakých "aktivistů". Jsou nezávislí na státem dotovaných přepravních doktrínách, tudíž disponují určitým dílem svobody. Tomu je třeba co nejtvrději zamezit. Bývalý Sovětský svaz budiž nám vzorem, tam musil mít každý, kdo někam cestoval úřední bumážku. Pro mne je velmi překvapivé, že se tato obrovská skupina obyvatel nedokázala, zatím, spojit proti těmto socialistickým nešvarům a silným hlasem to dát najevo ve volbách. Místo toho jsou mezi sebou rozeštváváni státními institucemi a rozdělováni na "slušné řidiče" a "piráty". 7 miliónů voličů, to je již nějaká síla.
D66a42v94i91d 11M10a70t19ě41j35ů
Minulou stredu jsem se byl osobne podivat na diskusi o cyklogenerelu, ktery pripravuje Praha 10. Neco tak sileneho jsem uz dlouho nezazil. Po hodinove prezentaci fotek, ktere dle prezentatora (nejakeho naprosto uchylneho pumpickare) ukazovaly nebezpeci pro cyklisty (ani na jedne z fotek nebyla zadna krizova nebo nebezpecna situace, ale naopak klidna jizda cyklistu), doslo na diskusi. V te ze strany uradu nezaznelo jedine cislo jako zasani vstup do analyzy, jinymi slovy, Praha 10 nebyla schopna ani na 3 jasne polozene otazky dodat zadne informace o vstupnich udajich pro analyzu. Zaverem se priznali, ze cisla nepotrebuji, a je pro ne smerodatne pouze cislo 7, tedy ze v Praze bude do roku XY jezdit 7% lidi na kole. Toto socialni inzenyrstvi (k tomu se take priznali) prichazi primo z Magistratu a ten o tom nehodla nijak diskutovat. Vzhledem k tomu, ze v Praze dnes pravidelne jezdi 1-2% lidi a studie ukazuji, ze dalsi potencial je naprosto minimalni (relief Prahy, hygiena v destinaci, atd.), je cil Magistratu naprosto zcestny a je tedy treba ty zmetky odsud vykopat. Cim driv, tim lip. V zadnem pripade totiz nereprezentuji vuli prazanu a snazi se je maximalne omezit a udelat z nich ovce. Samozrejme tedy budu volit Svobodne, v tuto chvili asi jedinou stranu se zdravym rozumem.
R61a19d50e83k 96P78r24o32c23h29á15z58k22a
Jejich návrh je ale reálný, alespoň ve světle mého připravovaného projektu. Pracuji na návrhu, který by měl Prahu srovnat do jednotné nivelety s maximálním převýšením do 1 metru. Sice se budou muset zbourat a pak znova postavit všechny domy, ale zato tady bude stejně cyklistů jako v Amsterdamu.
R86a89d68e18k 97P54r26o96c31h67á30z19k69a
Inu, co byste chtěl od levice. Jak slyší slovo "individuální", vidí pravověrný levičák rudě a týká se to i individuální dopravy
R57i41c84h62a50r48d 53P93o49l93á91š33e68k
a to se ještě od jara chystají nové parkovací zóny
- Počet článků 65
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2939x