Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Myslíte, že se "NA ČERNO" postavená Blanka někdy otevře?

0 0
možnosti

Tak vzhledem k tomu, že na černo postavená není, tak se nejspíše někdy otevře. Ale pokud se od toho podaří magistrátu dát ruce pryč, pravděpodobně by tam Metrostav vybíral poplatek za průjezd, aby se mu investice vrátila.

1 0
možnosti

Řidiči jsou nejdiskriminovanější a nejzneúživanější skupinou obyvatel u nás. Mají auta, tudíž mají i peníze, proto je třeba je z nich pokud možno co nejvíc vydojit. Spotřební daně a DPH na paliva, úvahy o každoročních STK. Buzeračních opatření za účelem výběru je nespočet. Řidiči jsou snadným a populistickým terčem všelijakých "aktivistů". Jsou nezávislí  na státem dotovaných přepravních doktrínách, tudíž disponují určitým dílem svobody. Tomu je třeba co nejtvrději zamezit. Bývalý Sovětský svaz budiž nám vzorem, tam musil mít každý, kdo někam cestoval úřední bumážku. Pro mne je velmi překvapivé, že se tato obrovská skupina obyvatel nedokázala, zatím, spojit proti těmto socialistickým nešvarům a silným hlasem to dát najevo ve volbách. Místo toho jsou mezi sebou rozeštváváni státními institucemi a rozdělováni na "slušné řidiče" a "piráty". 7 miliónů voličů, to je již nějaká síla.

3 0
možnosti

Minulou stredu jsem se byl osobne podivat na diskusi o cyklogenerelu, ktery pripravuje Praha 10. Neco tak sileneho jsem uz dlouho nezazil. Po hodinove prezentaci fotek, ktere dle prezentatora (nejakeho naprosto uchylneho pumpickare) ukazovaly nebezpeci pro cyklisty (ani na jedne z fotek nebyla zadna krizova nebo nebezpecna situace, ale naopak klidna jizda cyklistu), doslo na diskusi. V te ze strany uradu nezaznelo jedine cislo jako zasani vstup do analyzy, jinymi slovy, Praha 10 nebyla schopna ani na 3 jasne polozene otazky dodat zadne informace o vstupnich udajich pro analyzu. Zaverem se priznali, ze cisla nepotrebuji, a je pro ne smerodatne pouze cislo 7, tedy ze v Praze bude do roku XY jezdit 7% lidi na kole. Toto socialni inzenyrstvi (k tomu se take priznali) prichazi primo z Magistratu a ten o tom nehodla nijak diskutovat. Vzhledem k tomu, ze v Praze dnes pravidelne jezdi 1-2% lidi a studie ukazuji, ze dalsi potencial je naprosto minimalni (relief Prahy, hygiena v destinaci, atd.), je cil Magistratu naprosto zcestny a je tedy treba ty zmetky odsud vykopat. Cim driv, tim lip. V zadnem pripade totiz nereprezentuji vuli prazanu a snazi se je maximalne omezit a udelat z nich ovce. Samozrejme tedy budu volit Svobodne, v tuto chvili asi jedinou stranu se zdravym rozumem.

8 0
možnosti

Jejich návrh je ale reálný, alespoň ve světle mého připravovaného projektu. Pracuji na návrhu, který by měl Prahu srovnat do jednotné nivelety s maximálním převýšením do 1 metru. Sice se budou muset zbourat a pak znova postavit všechny domy, ale zato tady bude stejně cyklistů jako v Amsterdamu.

2 0
možnosti

Inu, co byste chtěl od levice. Jak slyší slovo "individuální", vidí pravověrný levičák rudě a týká se to i individuální dopravy :-)

1 0
možnosti
Foto

a to se ještě od jara chystají nové parkovací zóny:-/

1 0
možnosti

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS