Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V22á19c46l51a88v 27D17a62v11i20d 5755989654335

V podstatě jediný argument, který je validní, je ten, že by taková půjčovna neměla být financována daňovými poplatníky.

Potom však logicky přichází otázka, proč by měly být silnice financovány z daní občanů (byť řidiči tankující řádně zdaněné palivo v ČR platí daně vyšší, než cyklisti) a ne zprivatizovány a výkonově zpoplatněny?

Všechny ostatní argumenty jsou více než pochybné nebo přímo hloupé. Například absence dotované MHD by zvýšila prostorově náročnější způsoby dopravy. (Samozřejmě, až budou soukromé a nedotované silnice, může být i soukromá a nedotovaná MHD.)

"Je věcí každého z nás, jak se staví ke svému zdraví."

Dokud existuje veřejné zdravotní pojištění, tento argument neplatí ani částečně.

"Osobně považuji za zlepšení životních podmínek ve měste situaci, že si mohu někam dojet autem." Výsledky voleb ukazují (pokud tedy pan Špoljarič nechce tvrdit, že strany v zastupitelstvu jednají v rozporu se svým programem), že jeho názor je menšinový. S tím se musí smířit, případně se snažit danou věc změnit petrolheadskou osvětou. (Co si budeme povídat, Auto*Mat mu nahrává na smeč, přesto jsem na okrajích "okupovaného" nábřeží neviděl petrolhead-aktivisty rozdávající letáky o OSBIDu atd.)

0/0
4.11.2013 23:10
Foto

L27u65b13o43š 42Z36á58l86o10m 9277367849388

Několik lidí by si chtělo půjčovat kola. Vědí, že se to týká jen asi tří stovek zájemců. Vědí, že kdyby začali provozovat půjčovnu komerčně, tak umřou hlady. Co je snazšího než požadovat svůj koníček zaplatit z peněz města? A poukazovat přitom na automobilovou dopravu, která prý má nespravedlivě vyšší podporu - třebaže autem jezdí Prahou denně asi bžilion lidí :-) 

A stejní lidé pak jdou, a nadávají na korupci ;-D Tomu se říká chucpe, ne?

+1/0
17.10.2013 15:00
Foto

J78a60n 55R78ů69ž87i58č55k75a 7612632565857

Nojo. Auto*mat s tím olomouckým kazisvětem se snaží v Praze zavést další socialistický vydobytek. Samo by se to neuživilo, tak to budeme (my!) dotovat. Dalším krokem bude povinné půjčování kol přes Opencard. Ta se taky neuživí.

+1/0
17.10.2013 8:34

R13e13n91a13t74a 56J71a81n56k36o94v36c55o23v35á 7352192280247

Když někdo tvrdí, že je zdravé jezdit po Praze na kole, vždy si vzpomenu na story, kterou vyprávěla jedna známá. Její kolega jezdil do práce na kole a ostatní se na něj dívali ze zadního okna autobusu jak zdravě šlape. Už dávno umřel - na rakovinu.

0/0
17.10.2013 7:26

M13i87c37h12a54l 40K15r20e17j76č51í 1136490851563

Nač ty cavyky? Proč se rovnou nevrátit k právu silnějšího?

0/0
17.10.2013 2:02
Foto

J33i54ř93í 96K52r79á22k55o32r33a 9599513

Vždyť k tomu komunální politika v současnosti směřuje. Komunální politiky nezajímá názor lidí. Právem silnějšího prosazují nesmysly, které jsou zájmem pár marginálních uskupení, jako je auto*mat či Oživení, a které vůbec nezohledňují zájmy občanů.

0/0
17.10.2013 10:03

V23á73c32l30a66v 42D48a52v96i74d 5115469714685

Můžete nám vysvětlit, kde vzaly Auto*mat či Oživení takovou sílu? Nejsem si vědom, že by si na zasedání zastupitelstev přiváděli namakané muže bez krků, kteří by na zastupitele a radní vyvíjeli nějaký nátlak.

Ale rád se poučím, pokud tomu tak je.

0/0
11.11.2013 0:05



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.