Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

V70a38c98l56a97v 98M44a59c13h

18. 9. 2013 17:25

Bohužel, musím se připojit s osobní zkušeností. Byl jsem tam v sobotu před Muzejní nocí a velmi mě tato happeningová akce znechutila. Nechtěl bych již znovu zažít Smetanovo nábřeží zbavené aut. Hlavně ten dopravní kolaps na Malé straně, ten si snad ani neumíte představit. Prošli jsme pěšky z Malostranské přes most na Palachovo náměstí a zpátky přes most u Národního divadla, ale byli jsme skutečně rádi, že jsme byli z toho zaneřáděného "svobodného veřejného prostoru" pryč zpátky v normální staré Praze.

6 2
možnosti
Foto

Velice výstižně to Damir napsal :-)))))  Fakt mě to pobavilo a ještě to je pravdivé. Tyhle elitářské nátlakové organizace to fakt začínají přehánět. R^[>-]

12 2
možnosti

Jestli tohle je smýšlení strany Svobodných o svobodě, otírat se nenávistně o bio jídlo a hrající si děti, tak to tedy potěš. To si rovnou můžou říkat fašisti a bude to aspoň nomen omen.

2 12
možnosti

Tak s těmi dětmi jste to zabil. Jak do toho někdo začne namáčet děti, tak se mi zvedá kufr. Děti mám rád, ale nesnáším, když se z nich dělá živý štít pro krytí totalitních sprosťáren, pořádaných zloději typu Automat nebo podobnými nátlakovými organisacemi.

18 2
možnosti
Foto

N42e82l32a 34P11a35l93o29v37á

16. 9. 2013 20:25

Krásná diskuse.:-)R^

Připadám si docela schizofrenní, když na střídačku plusuji "znesvářené" strany, ale nemůžu si pomoct.

Mám výhodu toho, že nejsem z Prahy a je mně jedno, jestli je nábřeží uzavřené, nebo jestli tam frčí jedno auto za druhým. Věcně je mně to jedno, ale zaujala mě technika diskuse - chytré, ale drzé a výbušné mládí:-) a naproti tomu dva mistři dialogu J.S. + R.K., produkující inteligentní příspěvky s logikou, která nenechává ani skulinku pro případnou destrukci... líbí se mně jejich schopnost posouvat debatu o schodek výš, radost ze hry, nadhled...Pěkné čtení.:-))

5 2
možnosti

je to zvláštní, ale nejsem extrémistka (tedy nemám nic společného s Automatem) a celou akci jsem si užila. bylo příjemné posedět na ulici s nebiozelnou polévkou, povídat si s lidmi a zúčastnit se diskuze. potkala jsem tam spoustu zajímavých lidí, kteří byli jaká já spokojeni. jestli má pan autor problémy, měl by je řešit :)

7 6
možnosti

Autor je řeší. Má problém se zelenými aktivisty, kteří chtějí nesmyslně zavřít frekventovanou ulici, tudíž se tomu takovýmto způsobem brání.

13 3
možnosti

To je zajímavé. Já se Krákory zeptal jaké mu v Praze chybí divadlo (když tak naříká) a on na to konto udělal z mého táty komunistického kádrováka.    ;-D

4 2
možnosti

Vynechal jste ten prostředek. ;-)

0 1
možnosti
Foto

Je ti líp, člověče?

2 3
možnosti

To foto s nabidkou diskuteru je luxusni.

A diky za reportaz. Chtel jsem se na tu komedii placenou z verejnych penez prijit osobne podivat, ale nakonec to bohuzel nevyslo.

13 3
možnosti
Foto

Němečtí Zelení chtějí zajít ještě dál: o víkendech zakázat lidem jezdit autem. I když nám to připadá jako nesmysl, za takových dvacet let, pokud se něco zásadně nezmění, to bude bohužel realitou. 

To, co ekofašisté nenávidí, nejsou auta jako taková - vadí jim produkce, efektivita, uspokojování lidských potřeb. a především jim vadí to, co produkci, efektivitu a uspokojování potřeb umožňuje: racionalita.

Auto je efektivní, rychlé, pohodlné - proto nenáviděné. Kolo je neefektivní, relativně pomalé, ne pro každého pohodlné - proto ekofašisty protežované jako morální imperativ.

20 4
možnosti

ne, oni jenom chtějí klid. pokud se pro vás klid = neefektivita, měl byste zpomalit. sama jsem za myšlenku uzavření Smetanova nábřeží vděčná, mám tam školu a někteří řidiči tam jezdí opravdu prasácky, došlo k úrazu jedné lektorky. nevím, proč musí automobily zasírat celou Prahu :)

5 7
možnosti

http://zpravy.idnes.cz/vyzkum-stem-pravice-i-cssd-ztraci-ano-sili-fjf-/domaci.aspx?c=A130916_110414_domaci_jw ... Pozerám, že Svobodní budú opäť štikou vo voľbách. Takou jaksi neviditeľnou. Čim to asi tak bude?

2 5
možnosti

Tim, ze nejezdime po Praze na kole?

2 0
možnosti
  • Počet článků 65
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2939x
Jsem krajským místopředsedou Strany svobodných občanů v Praze.

Seznam rubrik