Děkujeme za pochopení.
J36i71ř55í 65K59r77á82k80o69r75a
Nejlepší by bylo zavřít autům celé centrum Prahy. Už teď je to turistický skanzen. Normální obchody tam člověk takřka nenajde, za zábavou musí také jinam. Do centra se jezdí tak maximálně chlastat a kupovat ruské čepice.
H86u79g11o 73K58o55n19e64č42n19ý
Tak pěší zóna s projíždějícími tramvajemi JE zpravidla nesmysl.
Myslím, že v Brně něco takového mají, ale tam je aspoň chodecký provoz fakt vysoký.
R63a21d52o34s89l76a89v 41K46l13a31u87d26a
On to moc velký nesmysl není. Především nábřeží není nekonečné, končí "špuntem" v podobě průchodu a průjezdu u Karlových lázní. Navíc těsně před tím je napojení od divadelní, takže občas tam bývá poměrně nepříjemná zácpa. Aby toho nebylo málo, tak následuje přechod, po kterém vede tzv. královská cesta z Náměstí republiky až na hrad. Turisté bývají poněkud otrubení, takže když jde větší skupinka, tak ti poslední přechází ve chvíli, kdy už dost dlouho svítí červený panáček.
R24a21d42o24s66l59a30v 76K54l72a95u48d90a
Tzv. Svobodní mají jedno společné. V palici to mají pěkně vymetené. Naštěstí to voliči hodně rychle poznali
J53i90ř10í 31K72r25á37k65o32r38a
Správně. Soudruzi dělníci se nenachají zmást západní propagandou!
V25á59c55l94a90v 19D77a18v50i98d
"Následující fotografie neprošly ideologickou cenzurou, a proto vypadají poněkud jinak než ty, které nám prezentovala média."
Čím to je, že média, jako celek, zastávají jiný názor, než Vy osobně? A to přestože jsou pro ně automobilky a benzínky významnými inzerenty.
"celá akce neměla podporu veřejnosti, jak bylo na místě jasně patrné."
Předpokládám, že jste pro referendum o zásadních dopravních otázkách, včetně této.
Můj dojem ze sdružení Auto*Mat a z Vás je takový, že zde existují dvě protikladné demagogie, avšak s tím, že Vy dlouhodobě taháte za kratší konec.
J63i85ř61í 25K41r52á15k22o42r18a
Ještě zbývá dotaz - jak to, že i politici a neziskovky jako celek zastávají jiný názor, než Vy osobně? A jak to, že si vy osobně dovolíte zastávat jiný názor, než my ostatní?
Politici jsou konformní k otázkám cyklistiky, protože je to další z mnoha věcí, pro kterou se dají ždímat rozpočty. No a média jsou jako celek konformní ke všemu, co mají rádi politici. Politické strany jsou také významnými inzerenty. A nejen to, mají velký vliv. Pak je tu vliv vlastníků médií. A proti těmto spojeným vlivům jsou benzínky, coby inzerenti, naprosto bezvýznamní.
J47o55s84e97f 33S97c40h24m40i15d60t
Autor velmi neuměle splétá svoje nesmyslné dojmy pramenící ze žášti a odporu k lidem, kteří nežijí jeho životním stylem. Trocha světla do toho vnese závěr, že jest členem Svobodných, což už je samo o sobě diagnóza. Ale stejnak to nevysvětluje ten hudrujícně důchodcovský tón, který v článku nasadil. Já osobně jsem tam byl odpoledne, kdy tam probíhala nejprve dvou hodinová diskuze s primátorem (a dalšími) a poté hodinu trvající diskuze o roli kultury ve městě. Že by docházelo k nějakým vražedným situacím vlivem tramvají jsem si nevšiml. Také by mě zajímalo, jak dlouho musel čekat, aby moh vytvořit ty propagandisticky prázdný fotky, protože odpoledne tam bylo všude narváno. ;)
V59á91c81l27a63v 21D63a38v66i76d
"Autor velmi neuměle splétá svoje nesmyslné dojmy pramenící ze žášti a odporu k lidem, kteří nežijí jeho životním stylem."
Tím se však neliší od velké části členů hnutí Auto*Mat. Zvláště Karel Goldmann (Stop Čechům) je výživný.
"Také by mě zajímalo, jak dlouho musel čekat, aby moh vytvořit ty propagandisticky prázdný fotky, protože odpoledne tam bylo všude narváno. ;)"
Jako správný následovník Františka Matějky vytáhl pistoly, aby lidi odehnal.
B64a55r49b37o66r39a 84T89o29p19i25n33k24o90v69á
S Vašimi názory souhlasím. Též jsem přesvědčena, že se jedná o propagandistický humbuk na účet Hl. m. Prahy. A procházejíc tudy, byla jsem nemile zaskočena protijedoucí tramvají. Pořadatelé vytvořili hodně nebezpečnou situaci.
Na druhou stranu bych Vám ráda připomenula, že blogy na idnesu mají být až do voleb přísně prosty politické propagandy. Vzhledem k tomu, že pod blogem přiznáváte členství v nejmenované straně, žádám tímto adminy, aby Váš blog buď smazali, nebo abyste odstranil věta, ve které toto členství zmiňujete.
V73á56c71l92a77v 62D77a44v47i13d
Kombinace veřejné dopravy, kol a pěších, bez individuálního (policie či zásobování nejsou individuální, převoz rodiny či přátel ano, pro ty, kdo neznají zásadní pojmy) automobilismu, je celkem běžná i jinde v Praze.
Ona totiž tramvaj jede jednou za pár minut, zatímco auta (při stejné přepravní kapacitě) vytvoří neprostupnou hradbu.
Z té akce mám smíšené pocity, ale pan Špoljarič mne vážně nepřesvědčil, a pokud chce nabíjet munici svým odpůrcům, tak tímto článkem se mu to podařilo.
Ř93e79h97o76ř 40V51l82a74s41á82k
A protože jste interaktivně nediskutoval, tak výstupem diskuse bude poznání "že nikdo z místních si nepřišel postěžovat".
L64a91d45i88s23l85a21v 11K34o71l58a86č23k87o67v41s57k81ý
Děkuji za velice zajímavý blog. Osobně také považuji AutoMat za v poslední době velmi silnou nátlakovou organizaci, která je magistrátem vítaná - patrně na vlně modní vlny jakési formy environmentalismu. Ekologie a šetrnost k životnímu protředí ano, ale ne nesmyslnými prostředky a podobnými fraškami. Neustálé tlačení a protlačování cyklistické dopravy v centru Prahy, v ulicích, které nejsou dostatečně široké a ohrožují samotné cyklisty i řidiče aut, kdy se jeden jízdní pruh podělí s cyklostezkou, cyklisti na složitých křižovatkách atp. Snaha o omezování dopravy v centru za každou cenu až do stadia absolutního zákazu vjezdu, k neuvěření v případě hlavního města státu. Přitom absolutně opomíjejí nátlak na MHD - nekonečný problém s čistotou tramvají a popojížděním asociálních skupin obyvatelstva,bezpečnost v noční dopravě, v poslední době omezování MHD a neúměrné prodloužení intervalů, kdy cílem má být šetření, ale i nedýchatelné vagony a autobusy nacpané lidmi až po střechu. Dopravovat se po Praze a za Prahu o víkendu MHD je dost o nervy, nekonečné čekání na zastávkách, darmo mluvit. Karma.
V17á69c37l84a15v 34D32a38v67i48d
To se snažím Automaťákům a SZ vysvětlit delší dobu, že MHD, ve srovnání s koly, zabírá méně místa. Protože, právě místo je tím, co je v Praze nejvíce vzácné. Argumenty, že řidiči si prostor platí v daních z paliv, jsou poněkud jalové, stejné daně (vyšší, než ve většině sousedních zemí) platí i řidič v Horní Dolní, kde je prostoru dostatek.
- Počet článků 65
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2939x