Děkujeme za pochopení.
J32i38ř57í 18K25r46á97k50o13r42a
Nejlepší by bylo zavřít autům celé centrum Prahy. Už teď je to turistický skanzen. Normální obchody tam člověk takřka nenajde, za zábavou musí také jinam. Do centra se jezdí tak maximálně chlastat a kupovat ruské čepice.
H15u49g11o 20K87o22n62e21č33n52ý
Tak pěší zóna s projíždějícími tramvajemi JE zpravidla nesmysl.
Myslím, že v Brně něco takového mají, ale tam je aspoň chodecký provoz fakt vysoký.
R44a17d43o93s65l97a68v 23K64l43a54u44d64a
On to moc velký nesmysl není. Především nábřeží není nekonečné, končí "špuntem" v podobě průchodu a průjezdu u Karlových lázní. Navíc těsně před tím je napojení od divadelní, takže občas tam bývá poměrně nepříjemná zácpa. Aby toho nebylo málo, tak následuje přechod, po kterém vede tzv. královská cesta z Náměstí republiky až na hrad. Turisté bývají poněkud otrubení, takže když jde větší skupinka, tak ti poslední přechází ve chvíli, kdy už dost dlouho svítí červený panáček.
R92a67d95o40s17l52a24v 54K27l87a55u96d37a
Tzv. Svobodní mají jedno společné. V palici to mají pěkně vymetené. Naštěstí to voliči hodně rychle poznali
J45i38ř79í 89K83r83á70k46o88r76a
Správně. Soudruzi dělníci se nenachají zmást západní propagandou!
V17á93c26l86a82v 71D94a66v54i36d
"Následující fotografie neprošly ideologickou cenzurou, a proto vypadají poněkud jinak než ty, které nám prezentovala média."
Čím to je, že média, jako celek, zastávají jiný názor, než Vy osobně? A to přestože jsou pro ně automobilky a benzínky významnými inzerenty.
"celá akce neměla podporu veřejnosti, jak bylo na místě jasně patrné."
Předpokládám, že jste pro referendum o zásadních dopravních otázkách, včetně této.
Můj dojem ze sdružení Auto*Mat a z Vás je takový, že zde existují dvě protikladné demagogie, avšak s tím, že Vy dlouhodobě taháte za kratší konec.
J28i93ř24í 92K44r22á74k88o89r54a
Ještě zbývá dotaz - jak to, že i politici a neziskovky jako celek zastávají jiný názor, než Vy osobně? A jak to, že si vy osobně dovolíte zastávat jiný názor, než my ostatní?
Politici jsou konformní k otázkám cyklistiky, protože je to další z mnoha věcí, pro kterou se dají ždímat rozpočty. No a média jsou jako celek konformní ke všemu, co mají rádi politici. Politické strany jsou také významnými inzerenty. A nejen to, mají velký vliv. Pak je tu vliv vlastníků médií. A proti těmto spojeným vlivům jsou benzínky, coby inzerenti, naprosto bezvýznamní.
J44o76s35e62f 64S59c80h88m56i77d29t
Autor velmi neuměle splétá svoje nesmyslné dojmy pramenící ze žášti a odporu k lidem, kteří nežijí jeho životním stylem. Trocha světla do toho vnese závěr, že jest členem Svobodných, což už je samo o sobě diagnóza. Ale stejnak to nevysvětluje ten hudrujícně důchodcovský tón, který v článku nasadil. Já osobně jsem tam byl odpoledne, kdy tam probíhala nejprve dvou hodinová diskuze s primátorem (a dalšími) a poté hodinu trvající diskuze o roli kultury ve městě. Že by docházelo k nějakým vražedným situacím vlivem tramvají jsem si nevšiml. Také by mě zajímalo, jak dlouho musel čekat, aby moh vytvořit ty propagandisticky prázdný fotky, protože odpoledne tam bylo všude narváno. ;)
V33á22c35l37a71v 54D92a88v51i11d
"Autor velmi neuměle splétá svoje nesmyslné dojmy pramenící ze žášti a odporu k lidem, kteří nežijí jeho životním stylem."
Tím se však neliší od velké části členů hnutí Auto*Mat. Zvláště Karel Goldmann (Stop Čechům) je výživný.
"Také by mě zajímalo, jak dlouho musel čekat, aby moh vytvořit ty propagandisticky prázdný fotky, protože odpoledne tam bylo všude narváno. ;)"
Jako správný následovník Františka Matějky vytáhl pistoly, aby lidi odehnal.
B15a51r24b86o54r70a 19T81o56p44i38n48k33o81v19á
S Vašimi názory souhlasím. Též jsem přesvědčena, že se jedná o propagandistický humbuk na účet Hl. m. Prahy. A procházejíc tudy, byla jsem nemile zaskočena protijedoucí tramvají. Pořadatelé vytvořili hodně nebezpečnou situaci.
Na druhou stranu bych Vám ráda připomenula, že blogy na idnesu mají být až do voleb přísně prosty politické propagandy. Vzhledem k tomu, že pod blogem přiznáváte členství v nejmenované straně, žádám tímto adminy, aby Váš blog buď smazali, nebo abyste odstranil věta, ve které toto členství zmiňujete.
V18á39c16l73a46v 71D25a93v68i31d
Kombinace veřejné dopravy, kol a pěších, bez individuálního (policie či zásobování nejsou individuální, převoz rodiny či přátel ano, pro ty, kdo neznají zásadní pojmy) automobilismu, je celkem běžná i jinde v Praze.
Ona totiž tramvaj jede jednou za pár minut, zatímco auta (při stejné přepravní kapacitě) vytvoří neprostupnou hradbu.
Z té akce mám smíšené pocity, ale pan Špoljarič mne vážně nepřesvědčil, a pokud chce nabíjet munici svým odpůrcům, tak tímto článkem se mu to podařilo.
Ř46e27h44o60ř 58V26l68a39s35á20k
A protože jste interaktivně nediskutoval, tak výstupem diskuse bude poznání "že nikdo z místních si nepřišel postěžovat".
L46a62d81i76s64l42a36v 30K27o32l83a71č63k22o82v79s31k64ý
Děkuji za velice zajímavý blog. Osobně také považuji AutoMat za v poslední době velmi silnou nátlakovou organizaci, která je magistrátem vítaná - patrně na vlně modní vlny jakési formy environmentalismu. Ekologie a šetrnost k životnímu protředí ano, ale ne nesmyslnými prostředky a podobnými fraškami. Neustálé tlačení a protlačování cyklistické dopravy v centru Prahy, v ulicích, které nejsou dostatečně široké a ohrožují samotné cyklisty i řidiče aut, kdy se jeden jízdní pruh podělí s cyklostezkou, cyklisti na složitých křižovatkách atp. Snaha o omezování dopravy v centru za každou cenu až do stadia absolutního zákazu vjezdu, k neuvěření v případě hlavního města státu. Přitom absolutně opomíjejí nátlak na MHD - nekonečný problém s čistotou tramvají a popojížděním asociálních skupin obyvatelstva,bezpečnost v noční dopravě, v poslední době omezování MHD a neúměrné prodloužení intervalů, kdy cílem má být šetření, ale i nedýchatelné vagony a autobusy nacpané lidmi až po střechu. Dopravovat se po Praze a za Prahu o víkendu MHD je dost o nervy, nekonečné čekání na zastávkách, darmo mluvit. Karma.
V51á83c46l41a30v 28D12a38v72i80d
To se snažím Automaťákům a SZ vysvětlit delší dobu, že MHD, ve srovnání s koly, zabírá méně místa. Protože, právě místo je tím, co je v Praze nejvíce vzácné. Argumenty, že řidiči si prostor platí v daních z paliv, jsou poněkud jalové, stejné daně (vyšší, než ve většině sousedních zemí) platí i řidič v Horní Dolní, kde je prostoru dostatek.
- Počet článků 65
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 2939x